Аутсорсинг бухгалтерских услуг

Аўтсорсінг бухгалтарскіх паслуг

Мы прапаноўваем сваім кліентам комплексныя паслугі па аўтсорсінгу бухгалтарскага і фінансавага ўліку (выкананне функцый бухгалтара, галоўнага бухгалтара, фінансавага дырэктара, кадравага спецыяліста, HR-спецыяліста).
Асноўнай перавагай такога рашэння з’яўляецца аптымізацыя затрат. Мы гатовыя кантраляваць бухгалтэрыю нашых кліентаў, беручы на сябе адказнасць у адпаведнасці з аб’ёмам функцый галоўнага бухгалтара кампаніі.

Мы прапаноўваем

Кампанія аказвае паслугі па поўным вядзенні бухгалтарскага ўліку ад уводу першаснай дакументацыі да падачы справаздач у дзяржаўныя органы. У паслугу ўваходзіць:

— наладжванне бізнес-працэсаў па дакументаабароце і камунікацыях, напісанне працэсу пад кліента;

— работа з першаснымі дакументамі: кантроль над правільнасцю запаўнення, апрацоўка першасных дакументаў і ўвод у бухгалтарскую праграму;

— разлік заработнай платы;

— кадравы і воінскі ўлік;

— закрыццё перыяду, разлік падаткаў, складанне і падача справаздачнасці ў дзяржаўныя органы;

— атрыманне ключоў у дзяржаўных органах, камунікацыя з дзяржаўнымі органамі;
— кантроль па закрыцці перыяду.

— разлік заработнай платы

— складанне справаздачнасці па заработнай плаце

— падача справаздачнасці па заработнай плаце

— кантроль над закрыццём участка па заработнай плаце

— расчет заработной плат и подача отчетности по заработной плате (на усмотрение клиента);

— контроль над проведенными операциями в бухгалтерском учете

— разлік заработнай платы і падача справаздачнасці па заработнай плаце (на вырашэнне кліента);

— кантроль над праведзенымі аперацыямі ў бухгалтарскім уліку

— правядзенне нетыповых аперацый (лізінг, факторынг і інш.)

— закрыццё месяца

— разлік падаткаў

— складанне і падача справаздачнасці ў дзяржаўныя органы

— складанне бухгалтарскай справаздачнасці (бухгалтарскі баланс, справаздача аб прыбытках і стратах, справаздача аб змяненні капіталу, справаздача аб руху грашовых сродкаў)

— камунікацыі з дзяржаўнымі органамі

— наладжванне бізнес-працэсаў у бухгалтэрыі

— прыём/звальненне супрацоўнікаў, загады на водпуск

— складанне кантрактаў, працоўных дагавораў

— складанне штатнага раскладу, табеля ўліку рабочага часу

— складанне службовых інструкцый

— складанне палажэнняў па камерцыйная тайне

— вызначэнне партрэта патрэбнага супрацоўніка;

— складанне спіса патрабаванняў;

— складанне кантрольных пытанняў пад «партрэт» патэнцыяльнага супрацоўніка;

— пошук патэнцыйных кандыдатаў;

— правядзенне гутаркі з кандыдатамі (тры этапы)

— суправаджэнне акліматызацыі супрацоўніка

— распрацоўка фінансавай справаздачнасці для кліента

— падрыхтоўка распрацаванай справаздачнасці ці справаздачнасці па ўзоры

— прэзентацыя справаздачнасці і тлумачэнне паказчыкаў па ёй

— распрацоўка фінансавых планаў, бюджэтаванне, фінансава-эканамічны аналіз

— складанне справаздачнасці па US GAAP, IFRS

— кантроль над дэбіторскай запазычанасцю

— адсочванне фінансавых патокаў

— аналіз бягучага стану бізнес-працэсаў

— выяўленне «вузкіх» месцаў у бягучых бізнес-працэсах

— распрацоўка механізма аптымізацыі бізнес-працэсаў

— увядзенне механізма

— адсочванне выніку

— аналіз бягучага стану бухгалтарскага ўліку ў кліента

— падбор варыянтаў аўтаматызацыі бухгалтарскага ўліку

— увядзенне выбранага варыянта аўтаматызацыі

— адсочванне выніку

— «Set up»-перыяд, у ходзе якога выяўляюцца праблемныя месцы (уяўляе сабой аўдытарскую праверку суцэльным метадам)

— сістэматызацыя атрыманай інфармацыі ў ходзе «Set up»-перыяду

— абазначэнне рызык для кліента

— размеркаванне адказнасці і ўчасткаў па аднаўленні

— аднаўленне бухгалтарскага ўліку (неабходных участкаў)

Паслуга ўяўляе сабой поўнае суправаджэнне «пад ключ» уступлення ад напісання бізнес-плана (фінансава-эканамічнай часткі або поўнага бізнес-плана) да выніковай падачы дакументаў на ўступленне, таксама ўключае ў сябе кансультацыю пасля ўступлення, пра тое, якія пункты кантролю павінны быць пасля ўступлення.

Нашы перавагі:

— работа па прынцыпе «чатырох вачэй»;

— поўная канфідэнцыяльнасць;

— наяўнасць страхавога поліса;

— прапісваем працэсы работы пад кожнага кліента;

— выкарыстанне ліцэнзаваных праграмных прадуктаў;

— вядзенне ўліку па заканадаўстве РФ (для філіялаў у РФ, даччыных кампаній);

— наяўнасць пунктаў кантролю, якія абгаворваюцца з кліентам;

— поўная празрыстасць у працы нашай каманды;

— праактыўнасць;

— рэгулярныя навучанні персаналу і кліентаў;

— працуе каманда прафесіяналаў, сярэдні стаж працы супрацоўнікаў вышэйшы за 7 гадоў;

— унутраны аўдыт раз на квартал;

— досвед у рэалізацыі праектаў розных сфер дзейнасці: IT-кампаніі, вытворчыя кампаніі, аптовы і рознічны гандаль, грамадскае харчаванне, будаўніцтва (Заказчык, Генпадрадчык), аказанне паслуг, рэзідэнты «Вялікага каменя», рэзідэнты ПВТ, рэзідэнты СЭЗ, замежныя юрыдычныя асобы, замежныя ІП;

— з’яўляючыся часткай сеткі UHY, укараняем досвед замежных калег у беларускую практыку.

Разлічыць кошт паслуг

Вашы кантакты

Як мы можам Вам дапамагчы?

Звяжыцеся з намі або адпраўце запыт онлайн.