13 бясспрэчных пераваг аўтсорс-бухгалтэрыі

Бухгалтэрыя на аўтсорсе як з’ява пачыналася з нейкага чалавека, які не сядзіць у офісе, а знаходзіцца дзесьці на «удалёнцы» і апрацоўвае вашыя фінансавыя дакументы. Звычайна бухгалтар быў адзін, а замоўцаў у яго шмат. Таму такая паслуга каштавала танна, але здараліся асечкі. Нядзіўна, што тады панавала меркаванне, быццам гэта танны варыянт для тых, хто не можа дазволіць сабе бухгалтара ў штаце. Але цяпер усё змянілася.

Аўтсорс-бухгалтэрыя сёння — гэта, па сутнасці, сервіс, які дазваляе дырэктарам і ўласнікам наймаць цэлую кампанію для бухгалтарскага суправаджэння свайго бізнэсу. У такой кампаніі экспертнасці болей, чым у звычайнай бухгалтэрыі, яны шануюць свой час і намагаюцца дзейнічаць выразна і эфектыўна, каб дырэктар ці ўласнік кампаніі замоўцы падоўжыў з імі кантракт.

Марыя Заскевіч, кіруючы партнёр аўтсорсінгавай кампаніі ООО «БК Эккаунтинг» групы UHY БізнесКалегія, распавяла Office Life аб 13 бясспрэчных перавагах аўтсорс-бухгалтэрыі https://officelife.media/article/money/20375-13-neosporimykh-preimushchestv-autsors-bukhgalterii-/

Па пытаннях, якія вас цікавяць, калі ласка, звяртайцеся да Марыі Заскевіч +375 29 371 72 52, mzaskevich@uhy-bc.by

Як мы можам Вам дапамагчы?

Звяжыцеся з намі або адпраўце запыт онлайн.